مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 14:512018-04-21سياسي

ما مقتدریم ولی می ترسم که این اقتدار از دست بدهیم


استاد جامعه شناسی سیاسی با بیان اینکه من واقعا نگران آینده ایران هستم گفت: در مقابل خرسندم که ما مقتدریم، ولی می ترسم که این ها را از دست بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو احمدنقیب زاده استاد جامعه شناسی سیاسی امروز در مراسم اکران فروشنده 2 و همایش آیا صنعت موشکی به سرنوشت هسته ای دچار شده که با حضور داریوش سجادی تحلیلگر مسائل سیاسی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار شد گفت: هاشمی رفسنجانی به من خیلی اطمینان خاطر می داد با این وجود هاشمی همیشه پراکماتیسم نبود و هر جا هم نیاز بود انقلابی باشد انقلابی عمل می کرد و در مقابل آنجا که تشخیص می داد پراکماتیسم شود به خاطر این بود که احساس می کرد دستاورد های انقلاب رو به نابودی است.

وی افزود: واقعیت این است امریکا هر کشوری که پای میز مذاکره کشانده از جمله شوروی با آن گردکلفتی و نیکاراگوئه این کشور ها شکست خورده اند پس چه دلیلی وجود دارد که ایران نباید شکست بخورد.

نقیب زاده با بیان اینکه ما جنگ با امپریالیسم را یک تنه انجام می دهیم با این وجود من فکر نمی کردم تا اینجا برسیم افزود: من به حزب الله که جمهوری اسلامی را به این مرحله رسانده تبریک می گویم، چون ما الان توان موشکی داریم، ولی واقعیت دیگری که وجود دارد این است که ما داریم مردم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما مقتدریم ولی می ترسم که این اقتدار از دست بدهیم

ما مقتدریم ولی می ترسم که این اقتدار از دست بدهیم