مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 16:412018-04-21سياسي

هشتمین رویداد دورهمی فعالان نرم افزار های مذهبی برگزار شد


در جدیدترین رویداد دورهمی فعالان نرم افزار های مذهبی در تهران، برنامه هایی همچون معرفی نرم افزار ها و تولیدات، داستان موفقیت و گفت وگوی رو در روی فعالان این حوزه صورت پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، هشتمین رویداد دورهمی فعالان نرم افزارهای مذهبی عصر روز چهارشنبه 29 فروردین ماه با حضور جمعی از برنامه نویسان، گرافیست ها، نمایندگان موسسات فرهنگی و همچنین علاقه مندان حوزه نرم افزارهای مذهبی در کافه کراسه تهران برگزار شد.

در قسمت اول برنامه، مهمانان این رویداد دورهمی به معرفی خود و فعالیت هایی که در گذشته انجام داده اند پرداختند.

در ادامه این رویداد دورهمی که به همت سازمان فضای مجازی سراج برگزار شده بود، مهندس حمیدرضا قطبی مدیر موسسه شمیم سافت به عنوان میهمان ویژه حضور و ضمن ارائه توضیحاتی درباره فعالیت های شرکت تحت مالکیت خود، در فضایی صمیمانه پاسخگوی سوالات فعالان نرم افزاری بود.

مدیر موسسه شمیم سافت، از نرم افزار تقویم شمیم یاس به عنوان یکی از موفق ترین نرم افزارهای این موسسه نام برد و اظهار کرد: ایده اصلی ساخت این نرم افزار از آنجا شکل گرفت که تیم نرم افزاری ما به این نتیجه رسید که برای اینکه بتواند محتوای فرهنگی را در اختیار کاربران تلفن همراه قرار دهد لازم است این محتوا را در قالب نرم افزاری کاربردی ارائه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین رویداد دورهمی فعالان نرم افزار های مذهبی برگزار شد

هشتمین رویداد دورهمی فعالان نرم افزار های مذهبی برگزار شد