مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 18:512018-04-21بين الملل

هر هدف اسراییلی در تیررس حزب الله است


دبیر کل جنبش حزب الله لبنان گفت که جنبش مقاومت لبنان در سایه عدم توجه دولت به اهالی جنوب در برابر حملات صهیونیست ها، با تلاش امام موسی صدر ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیر کل جنبش حزب الله لبنان دقایقی پیش آغاز شد.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود با خطاب قرار دادن پدر سه شهید مقاومت لبنان گفت که شهدای مقاومت تاج سر لبنانی ها هستند.

او که به صورت ویدیو کنفرانس در همایشی تحت عنوان صوتی وفاء لأهل الوفاء سخنرانی می کرد، به حمله رژیم صهیونیستی علیه مقاومت لبنان در سال 1996 موسوم به خوشه های خشم اشاره کرد و گفت که در سایه ناتوانی دشمن صهیونیستی، شهروندان غیر نظامی هدف این حمله قرار گرفتند.

سید حسن نصرالله گفت که فرزندان امام موسی صدر، جنبش امل و حزب الله با کمک هم مفهوم مقاومت را که منجر به پیروزی شد، تغییر دادند.

وی در مورد شکل گیری مقاومت جنوب لبنان گفت که مردم جنوب لبنان از سال 1948 منتظر بودند تا دولت به کمک آن ها بشتابد، تا اینکه امام موسی صدر جایگزینی برای آن ایجاد کرد و مقاومت را تأسیس کرد.

دبیر کل جنبش مقاومت لبنان اظهار داشت که رژیم صهیونیستی در حمله آوریل 1996 مسیحیان و مسلمانان را هدف قرار داد و در نتیجه این حملات کشتار های وحشتناکی رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر هدف اسراییلی در تیررس حزب الله است

هر هدف اسراییلی در تیررس حزب الله است