مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 19:112018-04-21بين الملل

بازرسان بین المللی از محل حمله شیمیایی ادعایی در دوما نمونه برداری کردند


بازرسان سازمان منع تسلیحات شیمیایی بالاخره وارد یکی از محل های انجام حملات شیمیایی مورد ادعای تروریست های سوری شدند و از محل نمونه برداری کردند؛ - نمونه ها در هلند آزمایش و نتیجه در آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بازرسان سازمان منع تسلیحات شیمیایی که بنا به درخواست و دعوت دولت سوریه وارد این کشور شده بودند، بالاخره از محل حمله شیمیایی ادعایی بازدید کردند.

18 فروردین ماه بود که تروریست های سوری، مدعی حمله شیمیایی ارتش سوریه به منطقه دوما شدند.

دوما آخرین سنگر تروریست ها در غوطه شرقی بود؛ مکانی راهبردی در نزدیکی دمشق که تروریست ها پس از محاصره توسط ارتش سوریه و در نتیجه مذاکراتی سخت با دمشق، حاضر شدند آن را ترک و به سمت شمال سوریه راهی شوند.

در روز حمله ادعایی، عملیات تخلیه تروریست ها و خانواده هایشان، آخرین ساعات خود را سپری می کرد؛ ارتش سوریه از چند هفته قبل پیش بینی کرده بود که تروریست ها در حال آمادگی برای انجام یک حمله شیمیایی جدید و ایجاد دستاویزی جدید برای دخالت نظامی غربی ها هستند.

دولت سوریه سریعاً از سازمان منع تسلیحات شیمیایی خواست که بازرسان بین المللی خود را برای بررسی ادعای تروریست ها به دوما بفرستند؛ در روز حمله موشکی آمریکا، فرانسه و انگلیس به پایگاه های ارتش سوریه، بازرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسان بین المللی از محل حمله شیمیایی ادعایی در دوما نمونه برداری کردند

بازرسان بین المللی از محل حمله شیمیایی ادعایی در دوما نمونه برداری کردند