مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 06:402018-04-22ورزشي

افتخار مربیگری در عرصه ملی بسکتبال یا کسب درآمد باشگاهی؟


با توجه به تغییرات کلان در مجموعه فدراسیون بسکتبال بسیاری از قسمت های این رشته مدیران جدیدی به خود می بینند که با شروع لیگ برتر تمام تمرکز و حواسشان معطوف به تیم های باشگاهی خود خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از بیست و سوم دی که بالاخره دوران مدیریتی محمود مشحون در بسکتبال ایران تمام شد و دنیای توپ و تور کشور وارد فصل "پسا مشحونی" شد، تمام تاکیدات رییس جدید استفاده از تمامی پتانسیل موجود در کشور بود.

بر همین اساس تغییرات از همان ابتدا آغاز شد و کمیته های مختلف فدراسیون صاحب مدیرانی جدید از جنس بسکتبال شدند.

حالا بیش از سه ماه از آغاز مدیریت جدید بسکتبال می گذرد و نگرانی هایی ایجاد شده است که رییس فدراسیون می تواند به سرعت آنها را از بین ببرد.

این روزها محدود شدن فعالیت برای برخی افراد، فعالیت در فدراسیون و موازی آن در باشگاه ها از جمله نگرانی هایی است که در بسکتبال دیده می شود اما اصلی ترین دغدغه تقسیم شدن توان نیروها بین فدراسیون و باشگاه است.

مربی ملی بودن یا درآمد بیشتر داشتن؟ اصلی ترین دغدغه این روزهای بسکتبال فعالیت مدیران در دو قسمت فدراسیون و تیم های ملی و فعالیت باشگاهی است.

قطعا اصلی ترین دلیل این موضوع بحث مالی است چرا که فعالیت در رده باشگاهی از نظر درآمدی تفاوت چشمگیری با فعالیت به عنوان کارمند در فدارسیون ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار مربیگری در عرصه ملی بسکتبال یا کسب درآمد باشگاهی؟

افتخار مربیگری در عرصه ملی بسکتبال یا کسب درآمد باشگاهی؟