مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 11:302018-04-22سياسي

تصویب طرح الزام شهرداری به شناسایی و رفع گره های ترافیکی سطح شهر تهران


اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر با 12 رأی موافق و هفت رأی مخالف به طرح الزام شهرداری به شناسایی و رفع گره های ترافیکی و نواقص هندسی معابر و بزرگراه ها رأی دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان بررسی این طرح مجید فراهانی گفت: باید لایحه دوم طرح جامع حمل و نقل و ترافیک ارائه شود.

وی افزود: در چارچوب طرح جامع شهر تهران در شورای اول الزام شده بود که بحث طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران تدوین شود.

خوشبختانه در سال 87 اولین طرح جامع حمل و نقل شهر تهران به تصویب شورا رسید و این مصوبه تا سال 1392 یعنی پنج سال افق این طرح بود که در سال 1393 شهردار وقت تهران لایحه دوم طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را ارائه کرد.

فراهانی ادامه داد: در این لایحه و لایحه قبلی موضوع رفع گره های ترافیکی و نواقص هندسی شهر تهران وجود داشته و در حقیقت جزء کوچک طرح جامع بررسی نواقص هندسی و گره های ترافیکی بوده است.

وی تاکید کرد: در دوره چهارم فرصت نشد تا این لایحه مورد بررسی قرار گیرد.

لذا در دستور کار شورای پنجم قرار گرفت.

با شروع کار شورا آقای نجفی درخواست کرده بود با توجه به تغییر سیاست های حمل و نقلی، لایحه دوم طرح جامع حمل و نقل از شورا به شهرداری عودت داده شود اما ما به عنوان شورا در حال بررسی بخشی از آن لایحه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح الزام شهرداری به شناسایی و رفع گره های ترافیکی سطح شهر تهران

تصویب طرح الزام شهرداری به شناسایی و رفع گره های ترافیکی سطح شهر تهران