مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 13:202018-04-22اجتماعي

سالمندان، 40 درصد مددجویان آذربایجان شرقی


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گزارشی از سالمندان تحت حمایت این نهاد ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم جعفری با بیان این که 40 درصد مددجویان تحت حمایت این نهاد سالمند هستند، گفت: بیش از 50 هزار سالمند زن و مرد بالای 60 سال از خدمات کمیته امداد آذربایجان شرقی بهره مند هستند.

جعفری با اعلام این که 23 درصد سالمندان بالای 60 سال در روستاهای استان سکونت دارند، خاطرنشان کرد: حدود 27 هزار نفر از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی در روستاها زندگی می کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی با تأکید به این که سالمندان نسبت به سایر مددجویان تحت حمایت نیاز به رسیدگی بیشتری دارند، افزود: تبریز و چاروایماق به ترتیب بیشترین و کمترین سالمند تحت حمایت را دارند.

جعفری با اعلام این که 23 هزار سالمند تحت حمایت نیز در شهرهای استان ساکن هستند، افزود: کمیته امداد علاوه بر ارائه خدمات درمانی، مستمری و سایر خدمات، برای نگهداری از سالمندان تحت حمایت خود هزینه پرداخت می کند.

وی با اشاره به این که بیش از 395 سالمند بیمار زمین گیر در آذربایجان شرقی تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: این نهاد ماهانه حدود 100 هزار تومان برای نگهداری هر نفر سالمند در منزل هزینه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالمندان، 40 درصد مددجویان آذربایجان شرقی

سالمندان، 40 درصد مددجویان آذربایجان شرقی