مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 02:302018-04-22سياسي

«پایتخت» خط قرمزهای تلویزیون را جابه جا کرد؟


مدیر گروه اجتماعی شبکه یک در پاسخ به این پرسش که آیا سریال های دیگر نیز اجازه دارند همانند «پایتخت 5» از بعضی خط قرمزهای معمول تلویزیون عبور کنند، - مدیر گروه اجتماعی شبکه یک در پاسخ به این پرسش که آیا سریال های دیگر نیز اجازه دارند همانند پایتخت 5 از بعضی خط قرمزهای معمول تلویزیون عبور کنند، اظهار کرد: شاید نه؛ این سریال آنقدر قوی عمل کرده است که در هر بخشی ورود کند، به خوبی از آن گذر خواهد کرد.

فضل الله شریعت پناهی در گفت وگویی با ایسنا در ادامه مطلب بالا اظهار کرد: سریال پایتخت در ذهن مردم جا افتاده و آنقدر قوی عمل کرده است که در هر بخشی که ورود کند به خوبی از آن گذر خواهد کرد؛ این در حالی است که برخی این خطوط را رد می کنند و نمی توانند آن را اصلاح کنند؛ البته این سریال هم سکانس هایی داشت که در مرحله پخش تعدیل شدند.

او با بیان اینکه پایتخت به چارچوبی رسیده که می تواند به مسائل سیاسی هم ورود کند، یادآور شد: این موضوع درباره برخی از مجریان نیز صدق می کند.

وقتی شبکه به یک مجری باسابقه می گوید درباره موضوع قرمزی صحبت کند، او مساله را به گونه ای عنوان می کند که حتی اگر از خط قرمزها هم عبور کند، بدون هیچ حاشیه ای آن بحث را پشت سر خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پایتخت» خط قرمزهای تلویزیون را جابه جا کرد؟

«پایتخت» خط قرمزهای تلویزیون را جابه جا کرد؟