مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 15:262018-04-23سياسي

راه اندازی فاز اول شهر زیرزمینی سامن تا چندماه آینده


معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از راه اندازی فاز نخست شهر زیرزمینی سامن تا چند ماه آینده خبر داد.

- علی خاکسار در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به برگزاری رویداد 2018 در همدان طی سال جاری اظهار کرد: در این راستا با توجه به ظرفیت های استان، ما نیز می خواهیم همه شهرستان ها در این رویداد دیده شوند.

وی افزود: از شهرستان های استان خواسته ایم تمام پتانسیل ها و ظرفیت های خود را برای این رویداد به ما اعلام کنند تا از استان پیگیری لازم صورت گیرد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با اشاره به ثبت ملی منبت ملایر گفت: این افتخار برای ملایر در بخش صنایع دستی است اما در بخش گردشگری نیز اهمیت ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاق شاهد ورود گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور به بهانه دیدن و خرید مبل منبت بوده ایم که افزایش اقامت مسافران در عید نوروز نیز نشانه این امر بوده است.

خاکسار با بیان اینکه دومین جشنواره ملی مبل و منبت ملایر، شهریورماه در این شهرستان برگزار می شود تصریح کرد: امیدواریم این جشنواره بتواند در رویداد 2018 گنجانده شود و ما نیز حمایت لازم را از این برنامه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فاز اول شهر زیرزمینی سامن تا چندماه آینده

راه اندازی فاز اول شهر زیرزمینی سامن تا چندماه آینده