مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 08:162018-04-24اقتصادي

افزایش 32 درصدی صادرات کالاهای صنعتی همدان


سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت همدان از صادرات 62 میلیون دلاری کالای صنعتی از گمرک همدان خبر داد و گفت: صادرات کالاهای صنعتی همدان 32 درصد افزایش یافت.

- سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت همدان خبر دادافزایش 32 درصدی صادرات کالاهای صنعتی همدان سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت همدان از صادرات 62 میلیون دلاری کالای صنعتی از گمرک همدان خبر داد و گفت: صادرات کالاهای صنعتی همدان 32 درصد افزایش یافت.

مجید زرین دلاور در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه توسعه صادرات کالاهای صنعتی در استان از مهم ترین اولویت ها محسوب می شود اظهار کرد: صنعتگران استان همدان باید کالاهای خود را صادرات محور و براساس بازاریابی تولید کنند تا بتواند در بازارهای جهانی رقابت کنند.

وی با اعلام اینکه سال گذشته 62 میلیون و 668 هزار دلار کالای صنعتی از همدان به سایر کشورها صادر شده است، افزود: این میزان صادرات 420 هزار تن وزن داشته که 44.

7 درصد از ارزش صادرات استان را به خود اختصاص داده است.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت همدان با اعلام اینکه در این مدت 16 میلیون و 348 هزار دلار موتور کولر آبی از همدان به سایر کشورها صادر شده است، تصریح کرد: موتور کولر آبی مهم ترین کالای صادراتی بخش صنعت است که 11.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 32 درصدی صادرات کالاهای صنعتی همدان

افزایش 32 درصدی صادرات کالاهای صنعتی همدان