مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 09:402018-04-24سياسي

همه ما مسئولین باید مردمی بمانیم تا انقلاب بماند


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما مسئولین باید مردمی بمانیم تا انقلاب بماند.

اگر ما غیر مردمی شویم معلوم نیست این انقلاب بماند بی تردید اگر زندگی مسئولین به مسیری غیر از ساده زیستی برود مردم از ما می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کواکبیان در جلسه بررسی مشکلات اهالی منطقه 2 که در محل مسجد حضرت ابوالفضل برگزار شد، از عدم حضور شهرداری منطقه دو در بررسی مشکلات این منطقه انتقاد کرد و خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر تهران گفت: سلام ما را به اعضای شورای شهر تهران برسانید و بگویید که هرچه زودتر شهردار تهران را انتخاب کنند.

وی افزود: در جلسه امروز پس از طرح مشکلات توسط اهالی منطقه مشخص شد که مشکلات این منطقه عمده و بزرگ نیستند چرا که ما در سایر مناطق با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم برای مثال در منطقه 19 فقط حدود 130 کوره پزخانه وجود دارد.

در منطقه هرندی مثل مور و ملخ معتاد متجاهر وجود دارد اما مشکلات این منطقه بزرگ نیستند و به نوعی مشکلات در سطح مدرن قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: مشکلاتی همچون نبود پارکینگ، فضاهای فرهنگی و مشکلات ناشی از ساخت مجتمع های بزرگ تجاری و مشکلات منطقه فرحزاد امروز توسط شما اهالی مطرح شد و قطعا باید این مسائل پیگیری شود امیدورایم شهرداری این منطقه موضوع طرح تفصیلی منطقه فرحزاد را با کمک شورای شهر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ما مسئولین باید مردمی بمانیم تا انقلاب بماند

همه ما مسئولین باید مردمی بمانیم تا انقلاب بماند