مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 10:202018-04-24فرهنگي

مسوولین از ادامه ی اکران «فیلشاه» حمایت کنند


تهیه کننده انیمیشن سینمایی «فیلشاه» گفت: امیدواریم حالا که در اکران دوم نوروزی، جای فیلم کودک و نوجوان خالی است، مسئولین از ادامه اکران «فیلشاه» حمایت کنند تا بتوانیم رکورد جدیدی را در تاریخ سینمای ایران ثبت کرده و در کنار یکدیگر این دستاورد بزرگ را جشن بگیریم.

- تهیه کننده انیمیشن سینمایی فیلشاه گفت: امیدواریم حالا که در اکران دوم نوروزی، جای فیلم کودک و نوجوان خالی است، مسئولین از ادامه اکران فیلشاه حمایت کنند تا بتوانیم رکورد جدیدی را در تاریخ سینمای ایران ثبت کرده و در کنار یکدیگر این دستاورد بزرگ را جشن بگیریم.

حامد جعفری در گفت وگو با ایسنا، از رشد فروش این اثر در گیشه سینماها خبر داد و گفت: در آخرین هفته فروردین ماه فیلشاه توانست افزایش مخاطب 60 درصدی را نسبت به هفته قبل در سینماهای سراسر کشور تجربه کند و با بیش از 300 میلیون تومان افزایش فروش، بزرگترین تغییر را در جدول اکران های نوروزی رقم بزند.

وی افزود: فروش آخر هفته قبل نیز حدود 20 درصد افزایش داشته که نشان از افزایش استقبال خانواده ها از آخرین اثر گروه هنرپویا دارد.

روند رشد مخاطبان فیلم های خانوادگی اندکی کندتر از دیگر فیلم هاست و مخاطبان دیرتر مجاب به دیدن یک فیلم می شوند و همین هم باعث شد که همزمان با توقف رشد فروش فیلم های دیگر، شاهد افزایش استقبال مردم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولین از ادامه ی اکران «فیلشاه» حمایت کنند

مسوولین از ادامه ی اکران «فیلشاه» حمایت کنند