مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 13:002018-04-24پزشكي

شیوع تب مالت به دلیل تبلیغات منفی/ باغ پرندگان بمب ساعتی پایتخت است


رییس جامعه دامپزشکان اعلام کرد که تبلیغات منفی که از سوی برخی مسئولان رده بالا علیه لبنیات به بهانه مصرف پالم در آنها صورت گرفت، عاملی برای بیشتر شدن اقبال مردم به مصرف لبنیات سنتی و گسترش شیوع تب مالت در کشور شد که باید فکری به حال سنتی فروشان در کوچه و خیابان ها کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیام محبی که در نشست خبری امروز درباره مسائل مختلفی اظهار نظر کرد، در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه لبنیات سنتی هیچ سامانی ندارد و چه کاری باید برای ساماندهی آنها انجام داد، گفت: شیوع و گسترش بیماری هایی مانند تب مالت به دلیل اشتباهات و ابهاماتی بود که از سوی برخی مسئولان رده بالای دولتی مانند وزیر بهداشت در گذشته درباره مصرف پالم در شیر و لبنیات مطرح شد و حتی با وجود اینکه بعد از آن این ابهامات توسط همان مقامات کنار گذاشته شد و آنها سعی کردند تا اذهان عمومی را به نفع افزایش مصرف شیر و لبنیات تغییر دهند، این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: در پی این تبلیغات منفی مردم تمایل بیشتری به سمت مصرف لبنیات سنتی و فروشنده هایی که هیچ شناسنامه ای برای محصولات خود نداشتند، پیدا کردند و همین مسئله سبب شد تا تبعات و عوارض آن در جامعه که بیماری تب مالت نیز شامل آن می شود، افزایش یابد اما این مسئله را باید مدنظر قرار داد که هیچ گاه از مصرف لبنیات و شیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع تب مالت به دلیل تبلیغات منفی/ باغ پرندگان بمب ساعتی پایتخت است

شیوع تب مالت به دلیل تبلیغات منفی/ باغ پرندگان بمب ساعتی پایتخت است