مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 00:302018-04-24فرهنگي

تلویزیون باز هم خیابان ها را خلوت می کند؟


بازگشت برخی از کارگردان های قدیمی و حرفه ای به تلویزیون ، شاید بتواند آنتنی پُر و البته باکیفیت را بعد از مدت ها به مخاطبان نوید بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند سالی می شود که سریال های تلویزیونی همچون سابق رونق نمی گیرند و به قول معروف خیابان ها را خلوت نمی کنند و به گفتمان جامعه تبدیل نمی شوند.

یکی از اصلی ترین علل این موضوع را می توان جدایی یا دوری برخی تهیه کنندگان، نویسنده ها و کارگردان های مشهور و حرفه ای و به تبع آن بازیگران محبوب و مشهور از تلویزیون دانست.

با دور شدن کارگردان های خوب و چهره های محبوب از تلویزیون، تولید سریال در شبکه نمایش خانگی با افزایش چشم گیری همراه شد.

به گونه ای که با هجرت این چهره ها که روزگاری از همین قاب تلویزیون در دل مردم جا باز کرده بودند و حالا به هزار و یک دلیل معلوم و نامعلوم جایشان در تلویزیون خالی بود، روز به روز شبکه نمایش خانگی را به رقیبی قوی تر برای تلویزیون تبدیل کرد.

داوود میرباقری، حسن فتحی و کمال تبریزی نمونه های بارزی از این اتفاق هستند که اگرچه هر از گاهی خبرهایی مبنی بر همکاری آنها با تلویزیون به گوش می رسد، اما مسائلی چون مشکلات مالی که این روزها صداوسیما با آن دست و پنجه نرم می کند و همچنین آزادی های بیشتری که فضای کار در شبکه نمایش خانگی نسبت به تلویزیون دارد، همکاری این هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون باز هم خیابان ها را خلوت می کند؟

تلویزیون باز هم خیابان ها را خلوت می کند؟