مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 12:452018-04-25ورزشي

هیچ یک از وعده ها در خصوص جوانان محقق نشده است


معاون امور ساماندهی جوانان، وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: جوانان قربانی سیاست های غلط و درگیری احزاب سیاسی شدند.

- محمدمهدی تندگویان، صبح امروز در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در دفتر مدیریت حوزه های علمیه در قم بیان کرد: بسیاری از آسیب های اجتماعی در حوزه جوانان به دلیل عدم پایبندی به اعتقادات، ضعف باورها و بهم ریختن نظام خانواده است.

کاهش رغبت جوانان به ازدواج وی افزود: در سه سال گذشته، آمار ازدواج 10درصد کاهش داشته است و این نشان از کاهش رغبت جوانان به ازدواج است و این موضوع آسیب های زیادی را به دنبال دارد؛ همچنین جوانان امروز با مشکلات زیادی در حوزه اشتغال و مسکن مواجه هستند که باید این مشکلات مورد توجه قرار بگیرد و در رفع آن ها تلاش شود.

هیچ یک از وعده ها در خصوص جوانان محقق نشده است معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: متاسفانه امروز بسیاری از جوانان هویت اصلی خود را از دست داده اند و این موضوع به این دلیل است که مسئولین به هیچ یک از قول ها و وعده های خود در خصوص جوانان عمل نکرده اند.

عملکرد نامناسب دولت ها در انتصابات حوزه جوانان وی با بیان اینکه دولت ها در انتصابات حوزه جوانان، عملکرد مناسبی نداشته اند، گفت: در اوایل انقلاب تصدی کارهای مهم از جمله وزارتخانه ها و فرماندهی جنگ به جوانان سپرده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از وعده ها در خصوص جوانان محقق نشده است

هیچ یک از وعده ها در خصوص جوانان محقق نشده است