مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 19:362018-04-25سياسي

«تحقیر شدن» عامل اصلی خشم مردم است


صد و شصت و نهمین قسمت از این برنامه تلویزیونی جمعه 31 فروردین ماه با حضور استاد شهاب مرادی و با موضوع «کنترل خشم» از شبکه دو سیما پخش شد.

- صد و شصت و نهمین قسمت از این برنامه تلویزیونی جمعه 31 فروردین ماه با حضور استاد شهاب مرادی و با موضوع کنترل خشم از شبکه دو سیما پخش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این برنامه حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه اولین اقدام و اولین عامل برای جلوگیری از ایجاد و بروز خشم وجود آرامش در انسان است، گفت: از جمله عوامل ایجاد آرامش خواب مناسب آن هم در وقت خود است.

اینکه انسان تا نیمه های شب وقت خود را در فضای مجازی به بطالت و بیهودگی بگذرانند، آرامش و سلامت از انسان گرفته میشود که نتیجه آن همین ناراحتی ها، عصبانیت ها و خشم ها است.

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: پرهیز از تجمل گرایی، خرج و مخارج و هزینه متناسب با شرایط مالی از دیگر راه های رسیدن به آرامش است که در از بین بردن خشم و بروز آن موثر است.

این کارشناس مسایل خانواده در ادامه برنامه و در پاسخ به سوال بیننده ای که از وی خواست راه حلی برای جلوگیری از خشم که منجر به کتک زدن کودک خود میشود ارایه دهد، گفت: تربیت فرزند بیش از هرچیز حوصله لازم دارد و اینکه والدین بخصوص مادران باید بدانند که مهمترین وظیفه آنان تربیت فرزندان است و این جز با داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تحقیر شدن» عامل اصلی خشم مردم است

«تحقیر شدن» عامل اصلی خشم مردم است