مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 22:402018-04-25فرهنگي

ادای احترام پیووانی به تاویانی


آهنگساز برنده جایزه اسکار ایتالیایی- قطعه ای موسیقیایی را برای ادای احترام به ویتوریو تاویانی- کارگردان ایتالیایی- نواخت.

- نیکولا پیووانی- آهنگساز برنده جایزه اسکار ایتالیایی- قطعه ای موسیقیایی را برای ادای احترام به ویتوریو تاویانی- کارگردان ایتالیایی- نواخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکولا پیووانی در کنسرتی که در تالار وحدت برگزار شد، گفت: می خواهم خارج از برنامه کنسرت امشب قطعه ای را برای یکی از عزیزترین دوستانم و بزرگترین هنرمندان کشورم که اخیرا از دنیا رفته است، اجرا کنم.

او در کنسرت خود که عصر امروز (چهارشنبه) 5 اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار شد، گفت: موسیقی خطرناک است این جمله فدریکو فلینی کارگران ایتالیایی است که از موسیقی می ترسید.

چرا می ترسید؟ زیرا علی رغم اینکه موسیقی محتوی نداشت او را هیجان زده می کرد.

این آهنگساز ایتالیایی بیان کرد: ما فکر کردیم می توان از این جمله فدریکو فلینی برای عنوان برنامه ای که مدتی است که در کشورهای مختلف جهان برگزار می شود، استفاده کنیم و برای آنکه به این کارگردان ادای احترام کنیم دو قطعه موسیقی فیلم های مصاحبه و جینجروفرد را اجرا کنیم.

او درباره چگونگی انتخاب تِم اصلی موسیقی متن مصاحبه اظهار کرد: گرچه این تِم اورجینال نبود و آن را مختص فیلم نساخته بودم اما زمانی که با فلینی درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام پیووانی به تاویانی

ادای احترام پیووانی به تاویانی