مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 10:202018-04-26فناوري

کاهش کیفیت تلگرام با خروج سرورها از زیرساخت


بر اساس مصوبه جدید مرکز ملی فضای مجازی، به شرکت ارتباطات زیرساخت به خروج سرورهای تلگرام از مدار زیرساخت اقدام کرده که می تواند کاهش کیفیت استفاده از این پیام رسان را در پی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که سال گذشته موضوع انتقال و استقرار سرورهای تلگرام به ایران در مقطعی از زمان ابتدا به صورت شایعه و اخبار پراکنده مطرح شده بود، در نهایت محمود واعظی –وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات- اعلام کرددر نتیجه برگزاری جلساتی با مدیران تلگرام، .

دوروف همچنین درباره مسائل فنی این انتقال اظهار کرده بود: ما می توانیم روی CDN ها تکیه کنیم که با آنها از نقطه نظر فنی مانند سرویس دهنده های اینترنت (ISP) رفتار می کنیم که فقط داده های رمزنگاری شده ای را که قادر به کشف رمز آن نیستند، دریافت می کنند.

به لطف این فناوری، سرعت دانلود عکس ها و فیلم هایی که به صورت عمومی منتشر می شوند، در مناطقی مانند ترکیه، اندونزی، عربستان سعودی، هند، ایران و عراق به مراتب افزایش می یابد، بدون اینکه کمترین خدشه ای به امنیت وارد شود.

از طرفی اخیرا موضوع حمایت از پیام رسان های داخلی بسیار داغ شده و در جهت شکستن انحصاری که پیام رسان تلگرام در کشور ایجاد کرده و همچنین تشویق کاربران به استفاده از ابزارهای بومی، اقدامات بسیاری از جمله کاهش هزینه ترافیک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کیفیت تلگرام با خروج سرورها از زیرساخت

کاهش کیفیت تلگرام با خروج سرورها از زیرساخت