مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 12:452018-04-26سياسي

بدون مسئله ظهور و موعود فلسفه خلقت دارای نقص است


مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: بدون ظهور و موعود فلسفه خلقت عالم دارای نقص است و مهدویت روح و جان تاریخ و موجب معنادار شدن عالم هستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله علیرضا اعرافی صبح امروز در آیین افتتاحیه چهاردهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) عنوان کرد:امید به موعود اساس ماندگاری شریعت است و بازگشت به آموزه های مشترک و امید در برابر تمام هجمه های سپاه اهریمن خواهد بود.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور افزود: بدون ظهور و موعود فلسفه خلقت عالم دارای نقص است و مهدویت روح و جان تاریخ و موجب معنادار شدن عالم هستی است.

وی با بیان اینکه انتظار مایه امید و زمینه ساز حرکت در جهان اسلام است، بیان کرد: در شرایط کنونی نیازمند بازگشت به وحدت و همگرایی هستیم البته برخی تصور می کنند وحدت امت به معنی انتخاب یک مذهب و تحمیل آن بر همه امت ها است، که چنین نیست.

وی اظهار کرد: عده ای نیز تصور می کنند وحدت به معنای ادغام و تلفیق مذاهب است؛ این امر نیز امکان پذیر نیست، این نظرات نمی تواند موجب وحدت و همگرایی در جهان اسلام شود.

امت اسلام نیازمند بازگشت به آموزه های مشترک است.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کرد: در اندیشه شیعی، منجی، یک شخص معین و حی و حاضر است یعنی در طول قرن ها زنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون مسئله ظهور و موعود فلسفه خلقت دارای نقص است

بدون مسئله ظهور و موعود فلسفه خلقت دارای نقص است