مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 13:062018-04-26سياسي

دکترین مهدویت خورشیدی برای روشنایی بخشی به تمام ملت هاست


رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دکترین مهدویت خورشیدی برای روشنایی بخشی به تمام ملت ها در سراسر جهان است که با داشتن خصوصیات خود با اعتقاد به منجی می توانند در کنار هم قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، سرلشکر حسن فیروزآبادی پیش از ظهر امروز در حاشیه چهاردهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت، در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه دکترین مهدویت عبارتی است که به بشر در تمام جهان می گوید که راهبردی کلان برای اینکه پیروان ادیان الهی و دیگر ادیان اعتقاد به منجی دارند و منتظر عدالت هستند وجود دارد اظهار کرد: این استراتژی بزرگ باید تدوین شده و مرتبا از این چشمه به سمت بزرگان تمام ادیان و ملت ها ریزش کند.

وی گفت: این استراتژی باید موجب شود که ملت ها حول محور منجی الهی آخرالزمان که یکی است و ویژگی هایش در تمام ادیان مشترک است، جمع شوند.

رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه بزرگترین درد بشریت عدم وجود وحدت است افزود: از همین درگاه است که امپریالیسم فعالیت می کند که اگر وحدت حول محور منجی باشد و در راه انتظار او تلاش شود، هیچ قدرتی نمی تواند برخورد استعماری با ملت ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه دکترین مهدویت خورشیدی برای روشنایی بخشی به تمام ملت ها در سراسر جهان است که با داشتن خصوصیات خود با اعتقاد به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکترین مهدویت خورشیدی برای روشنایی بخشی به تمام ملت هاست

دکترین مهدویت خورشیدی برای روشنایی بخشی به تمام ملت هاست