مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 17:012018-04-26سياسي

انتقاد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به ضعف سیستم آموزشی


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در آموزش به نسل جوان بسیار ضعیف عمل کرده ایم که این خود موجب آسیب های اجتماعی بسیار شده؛ به عنوان نمونه فرد نمی داند که همسر مناسب خود را چگونه انتخاب کند و یا رفتار جنسی مناسب چگونه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شیراز، احمد بیگدلی بعدازظهر امروز در نشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مدیران دستگاه های اجرایی استان فارس در تحلیل علل به وجود آمدن آسیب های اجتماعی در کشور اظهار داشت: آسیب های اجتماعی نتیجه انباشت ناکارآمدی مسؤولانی است که مدام در گذشته به سر می برند و همیشه می گویند این اتفاق خواهد افتاد ولی معلوم نیست چه موقع و چه کسی باید این مسائل را رقم بزند.

وی افزود: بزرگ ترین اشتباه ما این است که با مردم روراست نبوده و واقعیت ها را به آن ها نمی گوییم و بعد انتظار کمک از جانب آنان نیز داریم که این رویکرد نتیجه ای جز ایجاد بحران های اجتماعی و نارضایتی مردم نخواهد داشت.

نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز تفکرات حاکم بر کمیته امداد امام (ره) تفکرات امام راحل نیست و تنها باعث افزایش افراد بیشتر تحت پوشش شده است و باید گفت با روش کمیته امدادی دیگر نمی توان کشور را اداره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به ضعف سیستم آموزشی

انتقاد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به ضعف سیستم آموزشی