مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1397 ساعت 14:202018-04-28سياسي

استقرار بیش از100 ایستگاه صلواتی حد فاصل حرم تا جمکران


مسئول ستاد اجتماعات مردمی مهدویت خبر داد: هم زمان با نیمه شعبان بیش از 150 ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبراعظم(ص) و در اطراف مسجد جمکران مستقر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا منطقه قم، حجت الاسلام رضا وطن خواه امروز در نشست خبری ستاد اجتماعات مهدوی با اصحاب رسانه عنوان کرد: این ستاد به صورت یک مجموعه فرهنگی فعالیت می کند و در واقع وظیفه ی فعال کردن ظرفیت های مردمی را به عهده دارد.

رییس ستاد اجتماعات مردمی مهدوی افزود: ستاد اجتماعات مهدوی به هیچ یک از ارگان ها وابستگی ندارد، اما همواره و در همه ی فعالیت ها از نظرات و آرا اساتید و مراجع عظیم الشان دراین زمینه استفاده می کند.

وی همچنین گفت: این ستاد، با مراکز تخصصی مهدویت همچون ستاد فعالیت های مهدوی، بنیاد فرهنگی مهدی موعود و موسسه آینده روشن که برگزارکننده همایش دکترین مهدویت است، رایزنی و تعامل دارد.

وطن خواه خاطر نشان کرد: هدف و منظور ما ازعنوان مهدوی بودن این است که همه ی رویکرد های فعالیت این ستاد منعطف و مرتبط به امام زمان (عج) باشد.

وی در رابطه با برنامه های انجام گرفته دراین ستاد خبرداد و گفت: برنامه های این ستاد شامل دو بخش روتین و مناسبتی می شود که دربخش روتین، برنامه هایی همچون پیاده روی سه شنبه های هرهفته از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مسجد جمکران و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار بیش از100 ایستگاه صلواتی حد فاصل حرم تا جمکران

استقرار بیش از100 ایستگاه صلواتی حد فاصل حرم تا جمکران