مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1397 ساعت 13:502018-04-29سياسي

احیای نام «صبح جمعه با شما» بعد از 20 سال


معاون صدا از بازگشت برنامه "صبح جمعه با شما" پس از نزدیک به دو دهه تعطیلی خبر می دهد اما همچنان نام برخی از هنرمندانی که در آن دوره با این برنامه همکاری داشتند، - معاون صدا از بازگشت برنامه "صبح جمعه با شما" پس از نزدیک به دو دهه تعطیلی خبر می دهد اما همچنان نام برخی از هنرمندانی که در آن دوره با این برنامه همکاری داشتند، در بین اسامی جدید دیده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید شاه آبادی گفته است: ظرفیت های هم افزای فراوانی در معاونت صدا وجود دارد که موجب شد امکان احیاء برنامه خاطره انگیز "صبح جمعه با شما " فراهم شود.

در سال های گذشته این برنامه به نوعی با نام های مختلف از جمله قند و نمک، جمعه ایرانی و رادیو جمعه در جدول پخش شبکه های رادیویی حضور داشته است و در حال حاضر مقدمات احیاء این برنامه فراهم شده و از نیمه اردیبهشت ماه شنوندگان رادیو ایران می توانند باز هم شنونده برنامه "صبح جمعه با شما" باشند.

معاون صدا درباره ویژگی های "صبح جمعه با شما" گفت: این برنامه در مرحله اول به مدت 120 دقیقه از ساعت 9 صبح جمعه ها از رادیو ایران پخش خواهد شد.

همکاران تلاش کرده اند که هسته اصلی بازیگران این برنامه قدیمی دور هم جمع شوند و با بهره گیری از ظرفیت بازیگران جوان، گروه بازیگران تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای نام «صبح جمعه با شما» بعد از 20 سال

احیای نام «صبح جمعه با شما» بعد از 20 سال