مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1397 ساعت 17:302018-04-29فرهنگي

چرا برخی هنرمندان به «صبح جمعه با شما» بازنگشتند؟


امروز در مراسمی نام «صبح جمعه با شما» بار دیگر احیا می شود و قرار است این برنامه که مدتی با نام هایی چون «قند و نمک»، «جمعه ایرانی» و «رادیو جمعه» از رادیو پخش شد، - امروز در مراسمی نام صبح جمعه با شما بار دیگر احیا می شود و قرار است این برنامه که مدتی با نام هایی چون قند و نمک ، جمعه ایرانی و رادیو جمعه از رادیو پخش شد، بار دیگر به اسمی خوانده شود که حدود 20 سال قبل شناخته می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه "صبح جمعه با شما" سال 1378 تعطیل شد و هنرمندان آن به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه بعدها برنامه "جمعه ایرانی" را اجرا کردند و عده ای نیز از رادیو دور شدند.

برنامه "جمعه ایرانی" نیز از سال 1394 تعطیل شد و اکنون پس از دو دهه هنرمندان برنامه "صبح جمعه با شما" دور هم جمع شده اند تا با کارگردانی علیرضا جاویدنیا و تهیه کنندگی ساجد قدوسیان، این برنامه را احیاء کنند.

همچنین در روزهای گذشته و در سالگرد تأسیس رادیو، جمعی از عوامل برنامه رادیو جمعه به طور سرزده به دیدار احمد شیشه گران ـ برنامه ساز و نویسنده باسابقه رادیو ـ رفتند.

در این دیدار، حاضران به مرور خاطرات راه اندازی برنامه صبح جمعه با شما به مدیریت احمد شیشه گران پرداخته و ابراز امیدواری کردند بنیانگذار این برنامه مجدداً و به طور جدی با برنامه همکاری کند؛ ضمن آن که احی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی هنرمندان به «صبح جمعه با شما» بازنگشتند؟

چرا برخی هنرمندان به «صبح جمعه با شما» بازنگشتند؟