مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1397 ساعت 14:362018-04-30فرهنگي

جشن ویژه نیمه شعبان در شبکه های سیما


همزمان با سالروز خجسته میلاد حضرت مهدی (عج)، شبکه های سیما با تدارک ویژه برنامه هایی متعدد ولادت منجی عالم بشریت را جشن می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جنگ های ویژه اعیاد شعبانیه، مولودی خوانی های ویژه، فیلم های سینمایی و از جمله ویژه برنامه هایی است که در روز نیمه شعبان روی آنتن می رود.

شبکه یک سیما جنگ ویژه 80 دقیقه ای از سه شنبه شب تا پنجشنبه شب به مناسبت ولادت منجی عالم از شبکه یک پخش می شود.

در این جنگ ویژه که از فردا شب حدود ساعت 15: 23 دقیقه پخش می شود، با هنرمندان، خوانندگان و برخی از چهره های مشهور گفت: وگو می شود.

همچنین حدود ساعت 10 صبح چهارشنبه برنامه طرحی برای فردا با محوریت سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی درباره امام زمان (ع) پخش می شود.

شبکه دو سیما پخش ویژه برنامه کوی محبت از جمکران با حضور ناصر رفیعی با محوریت پرداختن به فرهنگ انتظار، مهدویت و جشن مولود نیمه شعبان از جمله برنامه های تولید شده ویژه این روز مبارک است که سه شنبه 11 اردیبهشت ساعت 19 و چهارشنبه 12 اردیبهشت ساعت 13:20 روی آنتن می رود.

همچنین به مناسبت ولادت قائم آل محمد (عج) ویژه برنامه جشن میلاد با حضور کارشناسان و هنرمندان مختلف سه شنبه ساعت 23:30 و چهارشنبه ساعت 10:50 از شبکه دو سیما پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن ویژه نیمه شعبان در شبکه های سیما

جشن ویژه نیمه شعبان در شبکه های سیما