مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1397 ساعت 16:262018-04-30سياسي

شاهد ذلت عربستان و عزت انقلاب اسلامی هستیم/ ایران باعث توازن قوا در منطقه شد


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: امروز ذلت عربستان و عزت انقلاب اسلامی را با نقش آفرینی بن سلمان می بینیم و این بیش از تسلیم شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، حجت الاسلام علی سعیدی پیش از ظهر امروز در مراسم اخوت نیروهای مسلح استان اصفهان با اشاره به تقابل جمهوری اسلامی ایران با دشمنان اظهار کرد: جنگ نیابتی و جنگ نرم مستقیم دو تهدید مهم متوجه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: آمریکایی ها پس از دخالت مستقیم نظامی در بالکان، افغانستان و عراق به این نتیجه رسیدند که جنگ مستقیم نظامی هزینه های بالایی دارد، به همین خاطر تصمیم گرفتند که جنگ نظامی را نیابتی کنند که یکی از این جنگ ها جنگ 33 روزه لبنان با رژیم اشغالگر قدس برای نابودی حزب الله لبنان بود و رژیم صهیونیستی به نیابت از آمریکا وارد جنگ شد.

وی با اشاره به سخن وزیر امور خارجه وقت آمریکا که می گفت این جنگ درد زایمان خاورمیانه جدید است ، گفت: حزب الله در آن زمان بیشترین ضربه را به طرح دشمن زد، یعنی یک گروه چریکی توانست در شرایطی بزرگترین طرح آمریکا را خنثی کند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خاطرنشان کرد: آنچه امروز در عراق و سوریه و یمن می بینید همان جنگ نیابتی است که آمریکایی ها در منطقه راه انداخته اند که با کمال تأسف در این جنگ های نیابتی خسارات ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد ذلت عربستان و عزت انقلاب اسلامی هستیم/ ایران باعث توازن قوا در منطقه شد

شاهد ذلت عربستان و عزت انقلاب اسلامی هستیم/ ایران باعث توازن قوا در منطقه شد