مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1397 ساعت 09:452018-05-01سياسي

قدرتی توان حمله به ایران را ندارد/ایجاد امنیت و رفاه مردم، وظیفه ذاتی سپاه است


مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه ایجاد امنیت و رفاه برای مردم، وظیفه ذاتی سپاه است، گفت: سپاه نمی تواند نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد چرا که از جنس مردم است و با داشتن امنیت بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در یادواره شهدای کارگری و روز کارگر که در شهر الوند برگزار شد، ضمن تبریک روز کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ماهیت انقلاب اسلامی بر اساس مبارزه با ظلم و استکبار شکل گرفته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک گفتمان برگرفته از سیره و روش اهل بیت(ع) و رسول اکرم (ص) است که مستضعفان جهان را علیه ظلم آگاه ساخته به همین خاطر دشمنان درصدد هستند تا انقلاب اسلامی و مردم ایران هزینه های سنگینی را بابت گفتمان انقلاب اسلامی بپردازند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه اضافه کرد: انقلاب اسلامی سبب شده تا استکبار ستیزی از منطقه و جغرافیای جهان اسلام فراتر رود، آنها معتقد بودند جوانانی در ایران هستند که دوران انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکردند و می توانند به برجسته سازی دوران پهلوی بپردازند.

سردار شریف بیان کرد: دشمنان نمی دانند نسلی که نظام شاهنشاهی را سرنگون کرد و شکنجه های ساواک را بر تن خود دارد هنوز در بین مردم نفس می کشند و مانع از عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرتی توان حمله به ایران را ندارد/ایجاد امنیت و رفاه مردم، وظیفه ذاتی سپاه است

قدرتی توان حمله به ایران را ندارد/ایجاد امنیت و رفاه مردم، وظیفه ذاتی سپاه است