مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1397 ساعت 10:002018-05-01سياسي

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف رودخانه قلات


با حضور دادستان عمومی و انقلاب شیراز و مدیران و مسئولان متولی امر زمین و اراضی در استان فارس بخشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه قلات تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در راستای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال و پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی از منطقه قلات شیراز بازدید و نسبت به تخریب و قلع و قمع بناهای غیرمجاز اقدام کرد.

علی صالحی در راستای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال و پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی در منطقه قلات شیراز بازدید و نسبت به تخریب و قلع و قمع بناهای غیرمجاز در حریم رودخانه قلات اقدام کرد.

وی هدف از این بازدید را نظارت بر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی متولی امر زمین در جهت انجام وظایف حسب مقررات قانونی عنوان و اضافه کرد: وظایف دستگاه های اجرایی تخریب و قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز است.

این مقام قضایی گفت: در یک اقدام جهادی و انقلابی در بازدید میدانی منطقه قلات ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه را تخریب کردیم و به متجاوزان هشدار می دهیم که دستگاه قضایی با کسانی که بدون مجوز به تغییر کاربری اراضی و باغی اقدام کنند برخورد قاطع خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف رودخانه قلات

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف رودخانه قلات