مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1397 ساعت 12:152018-05-01سياسي

لزوم توجه به اخلاق در بین دانشجویان علوم پزشکی


دکتر حسین قریب فرزند بنیانگذار علم نوین پزشکی کودکان تاکید کرد: بسیار مهم است که دانشجویان پزشکی به فراگیری اخلاق پزشکی توجه کنند و آن را از اساتید پیشکسوت خود بیاموزند.

- فرزند دکتر محمد قریب در نوزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی تاکید کرد: لزوم توجه به اخلاق در بین دانشجویان علوم پزشکی دکتر حسین قریب فرزند بنیانگذار علم نوین پزشکی کودکان تاکید کرد: بسیار مهم است که دانشجویان پزشکی به فراگیری اخلاق پزشکی توجه کنند و آن را از اساتید پیشکسوت خود بیاموزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قریب فرزند دکتر محمد قریب و استاد دانشگاه "مایو" در نوزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و یازدهمین جشنواره شهید مطهری با اشاره به اینکه آموزش علوم پزشکی در ایران و آمریکا تفاوت زیادی ندارد اظهارکرد: دانشجویان و اساتیدی که در این حوزه فعالیت می کنند باید آموزش و بازآموزی را ادامه دهند.

وی ادامه داد: دانشجویان باید در کنفرانس ها شرکت کنند و با تبادل تجربه و مطالعه مقالات متعدد علم خود را افزایش دهند.

فرزند بنیانگذار علم نوین پزشکی کودکان در ایران گفت: یک جنبه آموزش پزشکی علم است اما جنبه دیگر موضوع آموزش اخلاق است و این اخلاق پزشکی را دانشجویان باید از تجربه در دانشکده های پزشکی و از اساتید نمونه و الگو یاد بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به اخلاق در بین دانشجویان علوم پزشکی

لزوم توجه به اخلاق در بین دانشجویان علوم پزشکی