مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1397 ساعت 15:412018-05-01سياسي

خاطرات اولین فرمانده سپاه استان فارس در سی ویکمین نمایشگاه کتاب عرضه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی کتاب خاطرات مرحوم رجبعلی طاهری نماینده اسبق مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و اولین فرمانده سپاه پاسداران فارس، - با عنوان "لبخندهای زمستانی" توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر و برای توزیع در سی ویکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آماده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"، کتاب خاطرات مرحوم رجبعلی طاهری نماینده اسبق مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و اولین فرمانده سپاه پاسداران فارس، با عنوان "لبخندهای زمستانی" توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر و برای توزیع در سی ویکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آماده شد.

مرحوم طاهری با سابقه نیم قرن فعالیت سیاسی و اجتماعی خاطرات شیوا و جذاب خود را از نهضت ملی، نهضت اسلامی و دوران جمهوری اسلامی روایت می کند.

وی با فضای مبارزاتی شیراز از سال 1329 و همزمان با نهضت ملی شدن صنعت نفت آشنا شده و حوادث پس از آن را به خوبی در خاطرات خود بازنمایی می کند.

روایت های مرحوم طاهری از آغاز مبارزات نهضت اسلامی و تلاش های مردم شیراز در همراهی با امام خمینی بدون شک از منابع دست اول تاریخ انقلاب اسلامی در استان فارس محسوب می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات اولین فرمانده سپاه استان فارس در سی ویکمین نمایشگاه کتاب عرضه می شود

خاطرات اولین فرمانده سپاه استان فارس در سی ویکمین نمایشگاه کتاب عرضه می شود