مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1397 ساعت 12:262018-05-03سياسي

ظرفیت عظیم اساتید و معلمین پشتوانه ای برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی است


نظام آموزش و پرورش، دانشگاه ها و اساتید و معلمان از ارکان و زیر ساخت های اصلی علم و تحقیق در کشور می باشند و تولید، بویژه تولید علم و دانش بدون در نظر گرفتن زیرساخت های اساسی در هر حوزه ای ممکن نمی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، سرلشکر سیدیحیی صفوی، استادتمام جغرافیای سیاسی طی یادداشتی فرا رسیدن روز معلم را به تلاشگران عرصه علم و دانش تبریک گفت.

در این یادداشت آمده است:اندیشه و تفکر در طول تاریخ علاوه بر آنکه تعیین کننده راهبرد ملت ها در برخورد با موضوعات مختلف بوده است، از سوی دیگر آماج حملات اندک گروهی بوده است که همواره تعالی، روشنگری و اندیشه را مخالف اهداف خود می دیده اند و از این رو است که در واپسین لحظه های نیمه شب یازدهم اردیبهشت 1358 در سکوت شب، آیت الله مرتضی مطهری از رهبران بزرگ انقلاب به دست گروه تروریستی فرقان، به خاک و خون کشیده شد و بعد ازآن این روز به نام روز معلم نام گذاری شد.

دوازدهم اردیبهشت گرامیداشت بزرگ مردان و زنانی است که در عرصه علم و دانش و اعتلای فرهنگ این مرز و بوم نقش آفرین اصلی هستند و پرچم فرهنگی کشور را به اهتزاز در می آورند.

معلمین و اساتید در حقیقت متعلق به سطح اعلای فرهنگ جامعه هستند که جوهره و ماده خام انسانی را تبدیل به انسانی در تراز بالا، فعال، سازنده، جوشان و متحرک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت عظیم اساتید و معلمین پشتوانه ای برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی است

ظرفیت عظیم اساتید و معلمین پشتوانه ای برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی است