مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1397 ساعت 14:502018-05-03سياسي

ابراز تمایل تهران و تونس به همکاری های فرهنگی


معاون وزیر فرهنگ تونس در دیدار با رییس مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران بر توسعه همکاری های فرهنگی و هنری با شهرداری تهران تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین عارف نیا امروز میزبان خانم امل حشانی معاون وزیر فرهنگ تونس و غازی بن صالح بایگانی سفیر تونس در تهران بود.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در این دیدار با اشاره به فعالیت ها و امکانات فرهنگی تهران که شهرداری متولی آنها است، بر استقبال مدیریت شهری پایتخت از همکاری با تونس تأکید کرد و گفت: می دانیم که می توانیم اقدامات مشترک بسیاری در حوزه های اجتماعی و فرهنگی داشته باشیم.

وی بر وجود این آمادگی تأکید کرد و گفت: امیدواریم به زودی تندیس یکی از مشاهیر تونسی در تهران نصب شود و به طور متقابل این اقدام درمورد یکی از مشاهیر ایرانی در تونس صورت پذیرد.

عارف نیا به انتخابات پیش روی شورا و شهرداری تونس اشاره کرد و افزود: شهرداری تهران آمادگی میزبانی از شهردار آینده تونس، خواهرخواندگی با پایتخت تونس و همچنین عقد تفاهم نامه های فرهنگی با مدیریت شهری تونس را دارد.

معاون وزیر فرهنگ تونس: تهران در فرهنگ و هنر بنیان قدرتمندی دارد بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، امل حشانی، معاون وزیرفرهنگ تونس نیز بر استقبال و خرسندی تونس از افزایش همکاری ها و عقد تفاهم نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تمایل تهران و تونس به همکاری های فرهنگی

ابراز تمایل تهران و تونس به همکاری های فرهنگی