مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اردیبهشت 1397 ساعت 14:452018-05-05سياسي

چرا کنسرت «کیتارو» به تعویق افتاد؟


برگزاری کنسرت کیتارو که پیش تر قرار بود در تاریخ 16، 17 و 18 اردیبهشت در سالن وزارت کشور برگزار شود، به دلیل طولانی شدن روند اخذ روادید گروه، با یک هفته تاخیر در تاریخ 22، - 23 و 27 اردیبهشت در همان سالن روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه برگزار کننده این برنامه با اعلام این که ویزای گروه کیتارو که قرار بود شامگاه چهارشنبه (12 اردیبهشت) وارد تهران شوند، عصر روز سه شنبه (11 اردیبهشت) صادر شد و همین موضوع باعث شد مسئولین برگزار کننده این کنسرت در ایران در اطلاعیه ای به بیان برخی اتفاقات و حواشی این موضوع بپردازند و تاریخ و شرایط جدید برگزار یاین برنامه را اعلام کنند.

این در حالی ست که به دلیل محدودیت پروازهای خارجی که از آمریکا به حومه ایران انجام می گیرد، ماجرای تهیه بلیت اعضای این گروه در ایران با مشکلاتی رو به رو شده است.

در متن این اطلاعیه که برای انتشار در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، آمده: برگزاری کنسرت هنرمندان بزرگ و سرشناس موسیقی جهان در ایران با چالش های مختلفی همراه است و گاها روند اداری برخی موارد مربوط به برگزاری این قبیل برنامه های فاخر با مشکلاتی رو به رو می شود.

در هفته های گذشته تلاش های شبانه روزی مجموعه برنامه گذار این کنسرت برای اخذ روادید و ویزا برای اعضای آمریکایی گروه نوازنده ها، منیجر و اعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کنسرت «کیتارو» به تعویق افتاد؟

چرا کنسرت «کیتارو» به تعویق افتاد؟