مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1397 ساعت 07:212018-05-06سياسي

مشاور فرهنگی درباره همه چیز نظر می دهد جز فرهنگ


مشاور فرهنگی رییس جمهور در همه حوزه های نامربوط نظر می دهد الا حوزه فرهنگی! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سایت تابناک با تاکید بر اینکه مشاور فرهنگی رییس جمهور در حوزه فرهنگی نقش سمبلیک دارد، نوشت: حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور در حالی طی پنج سال اخیر مستمراً به انتشار مطالب کوتاه کنایه آمیز مشغول بوده و بعضی از این مواضع عمدتاً دو پهلو در حالی جنجال آفرین شده که اغلب این مواضع هیچ ارتباطی با قلمرو تعیین شده برای او نداشته است.

این رویکرد، پرسشی را پیش کشیده مبنی بر اینکه آیا نقش مشاور فرهنگی رییس جمهور در حوزه فرهنگ صرفاً یک نقش سمبلیک است و اگر جز این بوده، کدام اتفاق در حوزه فرهنگ ماحصل مشاوره او بوده است؟حسام الدین آشنا حتی در دوره ای که مسئولیت های امنیتی در اختیار داشته، بر حوزه فرهنگی ناظر بوده و حسن روحانی نیز او را نه در جایگاه مشاور امنیتی، بلکه در موقعیت مشاور فرهنگی منصوب کرد؛ موضعی که آشنا در پنج سال حفظ کرده است.

در عین حال، عمده انعکاس بیرونی فعالیت آشنا، مجموعه نوشته هایی در شبکه های اجتماعی بوده که همواره چندپهلو بوده و شماری از آن ها چنان به رمز نوشته شده بوده که به جز مخاطبانش، برای اغلب مردم حاوی مفاهیم شفافی نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور فرهنگی درباره همه چیز نظر می دهد جز فرهنگ

مشاور فرهنگی درباره همه چیز نظر می دهد جز فرهنگ