مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1397 ساعت 10:002018-05-06دانش

حمایت صندوق نوآوری از 75 درصد شرکت های دانش بنیان


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: تاکنون 75 درصد از شرکت های دانش بنیان از حمایت های این صندوق بهره مند شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهزاد سلطانی در نشست "توسعه شرکت های دانشگاهی و دانش بنیان خراسان رضوی" که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه خراسان رضوی در حوزه دانش بنیان استان چهارم کشور محسوب می شود، اظهار کرد: خراسان رضوی دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بسیاری شامل دانشگاه ها، مراکز رشد، 370 هزار دانشجو که 51 نفر آنان را دانشجویان تحصیلات تکمیلی تشکیل می دهند، بوده که این نشان می دهد سالانه 15هزار پایان نامه و رساله دکتری در این استان دفاع می شود، بنابراین اکنون باید این استان دارای 600 شرکت دانش بنیان باشد، اما متاسفانه این آمار به 165 شرکت می رسد که به این معنا است این استان با ظرفیت اصلی خود فاصله دارد.

وی افزود: خراسان رضوی 8 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهد و 165 شرکت دانش بنیان یعنی کمتر از 5 درصد در این استان فعالیت می کنند.

6 درصد مصوبه های صندوق نوآوری و شکوفایی متعلق به خراسان رضوی بوده که این آمار نشان می دهد این استان هنوز از تمام ظرفیت خود استفاده نکرده است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید کرد: تنها با توان دانشگاه ها و پارک علم و فناوری در خراسان رضوی نمی توان تحولی در حوزه دانش بنیان این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صندوق نوآوری از 75 درصد شرکت های دانش بنیان

حمایت صندوق نوآوری از 75 درصد شرکت های دانش بنیان