مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1397 ساعت 13:052018-05-06اقتصادي

وضعیت آب قم اصلا مناسب نیست


مدیرکل هواشناسی استان با بیان این نکته که وضعیت قم از نظر منابع آبی اصلا مناسب نیست، گفت: استفاده از منابع آب زیرزمینی در بخش کشاورزی، باعث نابودی این منابع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، یحیی زارع صبح امروز در نشست چهارم از سلسله نشست های "عش آل محمد(ص)" با موضوع مساله اقلیم در نظام شهرسازی قم، با محوریت مشکلات آب و هوا، پوشش گیاهی و مساله مهاجران که در ستاد جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد، با اشاره به ظرفیت محدود استان در امر جمعیت، گفت: توان اقلیمی استان قم حدود 250هزار نفر است اما در حال حاضر جمعیت استان یک میلیون و 300هزار نفر است که بخش عمده این جمعیت در شهر قم زندگی می کنند و این جمعیت همواره رو به افزایش است.

وی با اشاره به مساله مهاجرپذیر بودن شهر قم، افزود: عمده مهاجران ازاستان های جنوب و جنوب غربی کشور هستند که این موضوع ناشی از سه عامل مشکل ریزگردها و گرد و غبارهای استان های یاد شده، نزدیک بودن این استان ها به مرزهای کشور و محیط مذهبی شهر قم است.

زارع خاطر نشان کرد: موضوع ارزانی اجناس در قم و همچنین تبلیغات صورت گرفته در مهاجرت افراد تاثیر داشته است.

مدیرکل هواشناسی استان قم با بیان این نکته که وضعیت قم از نظر منابع آبی اصلا مناسب نیست، گفت: در بخش کشاورزی با توجه به کاهش بارندگی ها قاعدتا باید با کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آب قم اصلا مناسب نیست

وضعیت آب قم اصلا مناسب نیست