مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1397 ساعت 09:352018-05-07سياسي

سردار سلیمانی: توسعه راهیان نور مدیون زحمات سردار فضلی است


مسئول سازمان اردویی بسیج با رییس دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سردار یعقوب سلیمانی و هیأت همراه با حضور در دانشگاه امام حسین علیه السلام، با سردار علی فضلی مسئول فعلی این دانشگاه و فرمانده سابق قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج دیدار کردند.

سردار فضلی در این دیدار ضمن تشکر از مسئولان سازمان اردویی بسیج گفت: در طول چند سال گذشته شاهد توسعه راهیان نور در سراسر کشور بودیم که همه این ها به دلیل تلاش ها مسئولان راهیان نور است که زحمت کشیدند و باعث شدند که جوانان این سرزمین، فرصت بیشتری برای بازدید از مناطق راهیان نور داشته باشند.

وی افزود: اردوهای راهیان نور در طول سال برگزاری می شود و در این در حالی است که در گذشته، فقط در ایام نوروز شاهد برگزاری این اردوها بودیم.

سردار سلیمانی نیز در این مراسم، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات چندین ساله سردار فضلی در سازمان بسیج مستضفعین و قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: توسعه راهیان نور به دلیل تلاش های سردار فضلی بوده است و این چهره دفاع مقدس هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن، با کارهای ماندگار خود، باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شده اند که این اقدامات ستودنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: توسعه راهیان نور مدیون زحمات سردار فضلی است

سردار سلیمانی: توسعه راهیان نور مدیون زحمات سردار فضلی است