مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1397 ساعت 11:062018-05-07سياسي

استاندار گلستان خبر از صدور مجوز توسعه صنعت گردشگری جزیره آشوراده داد


استاندار گلستان در جلسه شورای اداری این استان که با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد، گفت: مجوز توسعه صنعت گردشگری جزیره آشوراده با ضوابط زیست محیطی صادر شد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی "، در این جلسه شورای اداری استان که با حضور عیسی کلانتری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، سعید نمکی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، هاشمی استاندار گلستان، معاونین استاندار حضور داشتند.

ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای و دبیر مجمع نمایندگان استان گفت: جاذبه های طبیعی و بکری در منطقه شرق استان وجود دارد و همین جاذبه ها زمینه ساز توسعه صنعت گردشگری که همراه است با اشتغال پایدار و رشد اقتصادی مردم استان گلستان است.

وی افزود: باید مشکلات و موانعی که توسط سازمان محیط زیست در خصوص ایجاد تله کابین که یکی از عوامل توسعه صنعت گردشگری استان است برطرف شود.

نورقلی پور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان گفت: بسیاری از موانع اصلی جزیره آشوراده برطرف شده که امیدواریم سایر موارد نیز با حضور کلانتری و هاشمی هر چه زودتر برطرف و شاهد توسعه صنعت گردشگری در جزیره آشوراده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان خبر از صدور مجوز توسعه صنعت گردشگری جزیره آشوراده داد

استاندار گلستان خبر از صدور مجوز توسعه صنعت گردشگری جزیره آشوراده داد