مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1397 ساعت 12:212018-05-07اقتصادي

فارس گزارش می دهد افزایش شهریه مهد کودک ها بدون ابلاغ رسمی


با وجود اینکه هنوز به صورت رسمی و کتبی، نرخ افزایش شهریه مهدکودک ها در سال 97 از سوی سازمان بهزیستی ابلاغ نشده، اما گویا قرار شده مهدهای کودک به صورت علی الحساب، - افزایش شهریه در سال جدید را دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس"، هرساله در نیمه اول سال و معمولا در اردیبهشت ماه، شهریه جدید مهدهای کودک تعیین می شود به همین دلیل طی روزهای اخیر جلسه نهایی تعیین تعرفه شهریه با حضور نمایندگان مهدهای کودک در بهزیستی استان تهران تشکیل شد.

در این جلسه نمایندگان مهدهای کودک با ارایه مستندات لازم از هزینه های واقعی در مهدها، خواستار تعیین شهریه واقعی برای مهدهای کودک شدند.

در همین رابطه احمد خاکی معاون دفتر کودکان بهزیستی استان تهران اعلام کرد: تمام تصمیمات در این حوزه باید در جهت حمایت از مهدهای کودک که در نهایت منتج به خدمات بهتر به خانواده و کودکان خواهد شد، باشد.

همچنین در این جلسه قرار شد طبق مصوبه سازمان بهزیستی افزایش تعرفه شهریه مهدهای کودک از اردیبهشت ماه امسال قابل اجرا بوده و شهریه دریافتی مهدهای کودک تا زمان ابلاغ کتبی، علی الحساب دریافت شود.

این درحالی است که احمد خاکی به خبرنگار فارس می گوید: اولین جلسه تعیین نرخ شهریهمهدکودک های استان تهران را قبل از پایان سال 96 برگزار کردیم با سازمان های مربوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد افزایش شهریه مهد کودک ها بدون ابلاغ رسمی

فارس گزارش می دهد افزایش شهریه مهد کودک ها بدون ابلاغ رسمی