مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1397 ساعت 08:152018-05-08اقتصادي

اولین روستای بدون بیکار در کردستان به بهره برداری رسید


روستای "چور" از توابع شهرستان مریوان به عنوان اولین روستای بدون بیکار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به همت صندوق کارآفرینی امید به بهره برداری رسید.

- روستای "چور" از توابع شهرستان مریوان به عنوان اولین روستای بدون بیکار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به همت صندوق کارآفرینی امید به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شفیعی دوشنبه 17 اردیبهشت در مراسم بهره برداری از اولین روستای بدون بیکار در استان کردستان، اظهار کرد: در روستای "چور" زنان مشغول به فعالیت های خانگی و ساخت صنایع دستی هستند ولی متاسفانه محصولات این افراد بازار فروش ندارد.

وی با بیان این مهم که روستای چور فاقد گردشگر است، عنوان کرد: برای این که این روستا و محصولات آن را بیشتر بشناسیم باید برای آن تبلیغ و آن را به جامعه بشناسانیم.

فرماندار مریوان افزود: در هفته جاری جشنواره ماهی گیری در دریاچه زریوار برگزار خواهد شد و بر همین اساس برای اهالی روستای چور چند غرفه در نظر خواهیم گرفت تا بتوانند اجناس خود را به فروش برسانند.

شفیعی ضمن اشاره به اینکه باید اشتغال را در روستاها پایدار کنیم، گفت: با راهداری رایزنی های انجام خواهیم داد تا بتوانیم از اول روستا مکانی را به عنوان یک نمایشگاه دائمی ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین روستای بدون بیکار در کردستان به بهره برداری رسید

اولین روستای بدون بیکار در کردستان به بهره برداری رسید