مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1397 ساعت 08:152018-05-08اقتصادي

تدوین 17 بسته سرمایه گذاری برای دریاچه زریوار


در خصوص توسعه گردشگری در مریوان 17 بسته سرمایه گذاری تدوین و سرمایه گذاران موظف هستند که تا هفت ماه آینده تعدادی از این بسته ها را آماده کنند.

- فرماندار مریوان گفت: در خصوص توسعه گردشگری در مریوان 17 بسته سرمایه گذاری تدوین و سرمایه گذاران موظف هستند که تا هفت ماه آینده تعدادی از این بسته ها را آماده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شفیعی شامگاه روز دوشنبه 17 اردیبشت در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اینکه مریوان ظرفیت های فراوانی برای گردشگری دارد، اظهار کرد: در گذشته 12 دستگاه اجرایی هرکدام در دریاچه زریوار فعالیت می کردند به گونه ای که مدیریت واحدی نداشت ولی حال با توجه به جلسات برگزار شده مدیریت واحد این جاذبه توریستی بر عهده فرماندار است.

وی افزود: برنامه ریزی های خوبی برای توسعه گردشگری در مریوان انجام شده و در همین راستا 17 بسته سرمایه گذاری از جمله ورزش های آبی، پالاگلایدر و غیره تدوین شده و قرار است سرمایه گذاران تا هفت ماه آینده تعدادی از این بسته ها را فراهم کنند.

شفیعی به مسئله جشنواره ماهیگیری مریوان اشاره و ذکر کرد: در راستای شناساندن مریوان به عنوان یک شهر توریستی قرار است در جمعه 21 اردیبهشت فستیوال بین المللی ماهیگیری که یک روز بانشاط اجتماعی برای این شهر است برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 17 بسته سرمایه گذاری برای دریاچه زریوار

تدوین 17 بسته سرمایه گذاری برای دریاچه زریوار