مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1397 ساعت 09:452018-05-08فناوري

رونمایی از اپلیکیشن رابط میان گوشی و رایانه


مایکروسافت از یک اپلیکیشن جدید تحت عنوان « Your Phone» رونمایی کرد که می تواند پل ارتباطی و آسانی میان گوشی هوشمند و رایانه کاربران باشد.

- مایکروسافت از یک اپلیکیشن جدید تحت عنوان Your Phone رونمایی کرد که می تواند پل ارتباطی و آسانی میان گوشی هوشمند و رایانه کاربران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت دیجیتال ترندز، کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت موسوم به مراسم بیلد 2018 که هر ساله در شهر سیاتل ایالات متحده آمریکا برگزار می شود، امسال میزبان مایکروسافت و خیل عظیمی از سهامداران، بازدیدکنندگان و دست اندرکاران فعال در حوزه تکنولوژی بود.

مایکروسافت در این رویداد، از یک اپلیکیشن جدید تحت عنوان گوشی شما یا Your Phone رونمایی کرد تا کاربران بتوانند محتویات گوشی هوشمند خود را با سرعت و به آسانی به رایانه یا لپ تاپ خود منتقل کرده و ارتباط مستقیم برقرار کنند.

البته لازم به ذکر است که این اپلیکیشن تنها برای کاربرانی که نسخه سیستم عامل خود را به ویندوز 10 ارتقاء داده و به روزرسانی کرده اند، قابل دسترسی و اجرا خواهد بود و آنها می توانند تمامی تصاویر، متن ها و ویدیوهای ذخیره شده در رایانه یا گوشی خود را جابجا کنند.

این اپلیکیشن در اصل به منظور جلوگیری از استفاده کاربران از اپلیکیشن های مشابه دیگری که شاید چندان معتبر و امن نباشد، توسعه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اپلیکیشن رابط میان گوشی و رایانه

رونمایی از اپلیکیشن رابط میان گوشی و رایانه