مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1397 ساعت 04:262018-05-09بين الملل

واکنش مصر به خروج آمریکا از برجام


واکنش مصر به خروج آمریکا از برجام - وزارت امور خارجه مصر ضمن متهم کردن ایران به دخالت در امور کشورهای عربی، اعلام کرد که خروج آمریکا از برجام را به دقت دنبال کرده و خواستار حضور کشورهای عربی در هر گفت وگویی در آینده درباره منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه مصر، بامداد چهارشنبه (امروز)، ساعاتی پس از آنکه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، خروج این کشور از توافق هسته ای با ایران (برجام) را اعلام کرد، به این خبر واکنش نشان داد.

وزارت امور خارجه مصر با صدور بیانیه ای ضمن اعلام اینکه قاهره با دقت زیاد، تصمیم آمریکا در خصوص خروج از توافق امضا شده میان گروه پنج به علاوه یک با ایران درباره برنامه هسته ای این کشور، را دنبال کرد ، از ضرورت متعهد ماندن ایران به تعهداتش بر اساس پیمان منع گسترش سلاح های (ان.

پی.

تی) سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه الیوم السابع مصر، قاهره در این بیانیه اعلام کرد که ضمن تقدیر از تمایل آمریکا و جامعه بین الملل برای پرداختن به همه مسائل منطقه ای و بین المللی مرتبط با برنامه هسته ای ایران و دخالت های ایران در امور کشورهای عربی، بر متعهد ماندن ایران به تعهدات کاملش طبق پیمان منع گسترش سلاح های اتمی و توافق ضمانت های فراگیر با آژانس بین المللی انرژی هسته ای که ضامن ادامه وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مصر به خروج آمریکا از برجام

واکنش مصر به خروج آمریکا از برجام