مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1397 ساعت 09:452018-05-09فرهنگي

اولین بازتاب نمایش فیلم فرهادی در کن


فیلم «همه می دانند» پس از نمایش در افتتاحیه جشنواره فیلم کن با بازخوردهای متفاوت منتقدین نشریه های سینمایی رو به رو شده است.

- فیلم همه می دانند پس از نمایش در افتتاحیه جشنواره فیلم کن با بازخوردهای متفاوت منتقدین نشریه های سینمایی رو به رو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم جدید فرهادی که دومین ساخته او در خارج از ایران پس از گذشته محسوب می شود، در اولین نمایش جهانی خود در بخش رقابتی و به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره معتبر کن به روی پرده رفت.

همه می دانند امروز چهارشنبه 9 می ( 19 اردیبهشت) در ساعات 8:30 صبح و 13 نیز دو نمایش دیگر در گرند لومیر سالن اصلی کاخ جشنواره خواهد داشت.

پیتر بردشاو منتقد نشریه گاردین با دادن 4 ستاره از 5 ستاره در بخش هایی از نقدش درباره فیلم همه می دانند نوشت: اصغر فرهادی کارگردان ایرانی جشنواره فیلم کن را با فیلمی همه می دانند آغاز کرد فیلمی که با به زخمی التیام نیافته در قلب یک خانواده اسپانیایی می پردازد.

تهدید بیرونی، جراحت درونی و در میان آن روایت معماگونه سه عامل تعیین کننده در درام دردناک فرهادی درباره یک ماجرای آدم ربایی است که با نقش آفرینی های قدرتمند پنه لوپه کروز ، خاویر باردم و ریکاردو دارین همراه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین بازتاب نمایش فیلم فرهادی در کن

اولین بازتاب نمایش فیلم فرهادی در کن