مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1397 ساعت 10:402018-05-09سياسي

یک همت بلند برای ایجاد مرکز شتاب دهنده در قزوین


امروز یک همت بلند در سطح کشور و استان برای ایجاد مرکز شتاب دهنده «چشمه نور» در عرصه علم و فناوری ایجادشده است تا هر چه زودتر قدم های نویی را در مسیر علم و فناوری برداشته باشیم.

- استاندار قزوین گفت: امروز یک همت بلند در سطح کشور و استان برای ایجاد مرکز شتاب دهنده چشمه نور در عرصه علم و فناوری ایجادشده است تا هر چه زودتر قدم های نویی را در مسیر علم و فناوری برداشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین افتتاحیه اولین همایش ملی آمایش علم و فناوری که با حضور مسئولان کشوری و استانی و روسای سازمان های برنامه و بودجه کشور، صاحب نظران و اساتید حوزه علم و فناوری در سالن اجتماعات شهدای گمنام دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این همایش بابیان اینکه اولین همایش ملی آمایش علم و فناوری گام بلند و محکمی برای حرکت های آتی است، اظهار کرد: این همایش می تواند به عنوان یک الگو موردتوجه دیگر مسئولان در سراسر کشور باشد و از تجربیات آن در برگزاری همایش های بعدی استفاده شود.

وی عنوان کرد: تمدن های بشری حاصل پرسش هایی است که در ذهن بشر شکل گرفت که هرکدام از آن ها نشانگر نیازهای آن زمان بود.

زاهدی تصریح کرد: پاسخ به این پرسش ها موجب ایجاد تمدن در طول تاریخ شده است ازاین رو آمایش نیز به دنبال یافتن پاسخ هایی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک همت بلند برای ایجاد مرکز شتاب دهنده در قزوین

یک همت بلند برای ایجاد مرکز شتاب دهنده در قزوین