مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1397 ساعت 16:402018-05-09اقتصادي

دادگان: به جای داشتن چند تیم صنعتی ضعیف باید یک تیم قدرتمند ساخت


در اولین جلسه شورای عالی ورزش وزارت صنعت، معدن و تجارت اعضای هیات رییسه و بازرسان اتحادیه اتحادیه باشگاه های فرهنگی ورزشی این وزارتخانه مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین جلسه شورای عالی ورزش و مجمع عمومی اتحادیه باشگاه های فرهنگی ورزشی وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز (چهارشنبه) در وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور افرادی همچون محمد دادگان، حسین فرکی، مصطفی هاشمی طبا، بیژن ذوالفقارنسب و همچنین مدیران باشگاه های صنعتی برگزار شد و در پایان ضمن انجام انتخابات جهت تعیین اعضای هیات رییسه و بازرسان، افراد حاضر در جلسه به بیان دیدگاه هایشان پرداختند.

در ابتدای جلسه سیدضیاء الدین شجاعی برهان، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت به لزوم تشکیل چنین اتحادیه ای تاکید کرد و گفت: کلیه امور مربوط به شورای عالی و اتحادیه در اختیار محمد دادگان است و پیش نویس مصوبات کاملا زیر نظر او آماده شده است.

او ادامه داد: هرچند در جلسه امروز برخی از مدیران باشگاه ها حضور ندارند اما مواردی که در اینجا بحث می شود، در کلیه امور باشگاه های زیرمجموعه وزارت، جاری خواهد بود.

این صحبت ها به معنای آن نیست که قبلا مواردی قانونی رعایت نمی شده است اما می خواهیم از این به بعد به صورت کامل همه موارد رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگان: به جای داشتن چند تیم صنعتی ضعیف باید یک تیم قدرتمند ساخت

دادگان: به جای داشتن چند تیم صنعتی ضعیف باید یک تیم قدرتمند ساخت