مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1397 ساعت 11:552018-05-10ورزشي

صالحی و ربیعی در مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند


وزرای فرهنگ و کار برای پاسخگویی به سوالات مطهری، قاضی پور و شهریاری به مجلس می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسات هفته آینده سوالات علی مطهری و نادر قاضی پور نمایندگان تهران و ارومیه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سوال حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهند.

همچنین گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد مطالبات غیرجاری بانک ها و تصویب تحقیق و تفحص از منابع و مصارف و نظام مدیریت شرکت های فرهنگی ـ ورزشی با دستور وزارت ورزش و جوانان در 10 سال گذشته و نحوه اجرای قانون نحوه پیگیری تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

گزارش مربوط به نحوه اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی، بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی، بررسی رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه ساخت و ساز هزینه ها و مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب، نحوه و تغییر کاربری ها و واگذاری املاک شهرداری تهران به ویژه بوستان مادر و تصویب تقاضای تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی از دیگر موارد کاری هفته آینده مجلس است.

همچنین مجلس در هفته آینده به ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی می پردازد و بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح الحاق موادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی و ربیعی در مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند

صالحی و ربیعی در مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند