مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1397 ساعت 16:052018-05-10سياسي

تهیه 300 میلیارد تومانی اقلام امدادی برای زلزله زدگان کرمانشاه


2 میلیون نفر داوطلب و 50 هزار امدادگر در جمعیت هلال احمر فعال هستند و در صحنه های مختلف حضور دارند.

- رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: 2 میلیون نفر داوطلب و 50 هزار امدادگر در جمعیت هلال احمر فعال هستند و در صحنه های مختلف حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر علی اصغر پیوندی امروز در دیدار با حجت الاسلام جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران عنوان کرد:خدمات جمعیت هلال احمر بر اساس فعالیت های داوطلبانه می باشد.

رییس جمعیت هلال احمر کشور افزود: 2 میلیون نفر داوطلب و 50 هزار امدادگر در جمعیت هلال احمر فعال هستند و در صحنه های مختلف حضور دارند.

وی تصریح کرد: در نجات و امداد که پیشانی فعالیت های ماست در داخل و خارج اقداماتی را انجام داده ایم، همچنین در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیز حضور موثری را داریم.

پیوندی بیان کرد: مبنای کار هلال احمر، نیکوکاری و انسان دوستی است که بر اساس تعالیم دینی و فرهنگ ایرانی اسلامی به رسالت خود عمل می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: درمان و سلامت یکی از حوزه های مهم فعالیت در هلال احمر می باشد که در سفر به عتبات عالیات و حج به زائران خدماتی را ارائه می نماییم.

رییس جمعیت هلال احمر کشور افزود: فعالیت های ما با شعار تسکین آلام بشری، توجه به کرامت، احترام انسان ها، ارتقای سلامت در حوزه درمان، توانبخشی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 300 میلیارد تومانی اقلام امدادی برای زلزله زدگان کرمانشاه

تهیه 300 میلیارد تومانی اقلام امدادی برای زلزله زدگان کرمانشاه