مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1397 ساعت 09:062018-05-12سياسي

اغلب مسئولین کشور اعتقادی به کالای ایرانی ندارند


رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: برجام دیگر پا نخواهد گرفت و اظهارات مثبت مقامات سیاسی اروپا مانع احتیاط و امتناع اقتصادیون آن ها نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیّد مصطفی میرسلیم رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در اجلاس دبیران استان های این حزب، در واکنش به خروج آمریکا از برجام و اظهار تمایل اروپایی ها به ادامه اجرای توافق هسته ای، گفت: برجام دیگر پا نخواهد گرفت و اظهارات مثبت مقامات سیاسی اروپا مانع احتیاط و امتناع اقتصادیون آن ها نخواهد شد.

وی افزود: مصونیت ما در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا، راه حل اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی توأم با تلاش بی وقفه برای خروج از رکود و اصلاح فوری مفاسد است.

رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: ایرانیان همین امسال با حمایت از کالای ایرانی در زمینه نیازسنجی، طراحی، نمونه سازی، تجاری سازی و صادرات و با استفاده از اطلاع رسانی به هنگام و خدماتی که باید دولت به مردم ارائه دهد، جواب دندان شکنی خواهد داد.

میرسلیم در ادامه با بیان اینکه در میان مسئولین کشور کمتر کسی وجود دارد که به کالای ایرانی باور و اعتقاد داشته باشد، اظهار کرد: اغلب مسئولین نمی خواهند بپذیرند که کالای ایرانی باید قابلیت عرضه اندام در سطح جهانی را پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغلب مسئولین کشور اعتقادی به کالای ایرانی ندارند

اغلب مسئولین کشور اعتقادی به کالای ایرانی ندارند