مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1397 ساعت 09:352018-05-12ورزشي

حلقه جدید از عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهونیستی


امارات با شرکت دادن تیم ملی اش در مسابقات نت بال در لیگ قهرمانی اروپا، حرکت جدیدی در سطح عادی سازی روابط با اسراییل انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، امارات گامی جدید در مسیر عادی سازی روابط با رژیم صهونیستی در حوزه ورزشی انجام داد و این بار روز جمعه میزبان مسابقه ای میان تیم زنان نت بال این کشور با تیم زنان اسراییل در لیگ قهرمانی اروپا بود.

یوناتا جونین، مسؤول دیپلماسی عربی در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره این مسابقه توییت کرد، تصویر امروز، ورزش پیروز شد و اسراییل و امارات یک دست در قهرمانی نت بال هستند.

این اقدام همزمان با هفتادمین سالگرد "نکبه" و حدود یک هفته پس از شرکت امارات و بحرین در مسابقات دوچرخه سواری 2018 ایتالیا به میزبانی رژیم صهیونیستی برگزار شد.

درخواست های فعالان شبکه های اجتماعی و فراخوان ها برای تحریم جهانی اسراییل، امارات و بحرین را از شرکت در این مسابقات منصرف نکرد.

عادی سازی مشارکت های ورزشی امارات و رژیم صهیونیستی مدتی است که ادامه دارد، اولین اقدام در این حرکت مشارکت دو راننده رالی اسراییلی در مسابقات رالی ابوظبی در مارس گذشته بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه جدید از عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهونیستی

حلقه جدید از عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهونیستی